Dostawa wody oraz odbiór i oczyszczanie ścieków odbywa się na podstawie pisemnej umowy, zawartej pomiędzy Klientem a Dąbrowskimi Wodociągami Sp. z o.o. Warunkiem zawarcia umowy jest złożenie pisemnego wniosku przez osobę, której nieruchomość została przyłączona do sieci wodociągowej i / lub kanalizacyjnej.
Składając wniosek o zawarcie umowy na zaopatrzenie w wodę i/ lub odprowadzanie ścieków należy do niego dołączyć dokumenty potwierdzające tytuł prawny do korzystania z nieruchomości:
dla gospodarstw domowych:
- Akt Notarialny lub Odpis Księgi Wieczystej lub Akt Własności Postanowienia Sądowego
W przypadku braku wymienionych dokumentów umowa może być zawarta z użytkownikiem posesji na podstawie dowodu tożsamości (do wglądu) z uwzględnieniem zameldowania na przedmiotowej posesji.
dla pozostałych odbiorców:
- Akt Notarialny lub Odpis Księgi Wieczystej, lub Akt Własności, lub umowa najmu/dzierżawy,
- KRS/Wydruk z CIKRS,
- Wydruk z CEIDG,
- NIP,
- Regon.
Wypełniony wniosek wraz z załącznikami można złożyć osobiście w siedzibie firmy, w Biurze Obsługi Klienta, na stanowisku Nr 2 lub przesłać korespondencyjnie, mailowo, faxem.
W terminie do 30 dni od daty złożenia wniosku wraz z kompletem wymaganych dokumentów, umowa jest przygotowywana i przesyłana na adres korespondencyjny do Klienta.
Osoby uprawnione lub upoważnione do zawarcia umowy:
- Właściciel
- Współwłaściciel, użytkownik (wieczysty), dzierżawca, najemca – jeżeli został upoważniony przez właściciela (współwłaścicieli),
- Zarządca nieruchomości lub osoba upoważniona przez większość współwłaścicieli (czynności w zakresie zwykłego zarządu) lub upoważniona (wyznaczona) sądownie,
- Osoba, która korzysta z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym (przez nieruchomość o nieuregulowanym stanie prawnym rozumie się nieruchomość, dla której ze względu na brak księgi wieczystej, zbioru dokumentów albo innych dokumentów nie można ustalić osób, którym przysługują do niej prawa rzeczowe).
Umowa o zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków zawiera postanowienia dotyczące m.in.:
- Ilości i jakości usług świadczonych przez Spółkę oraz warunków ich świadczenia,
- Sposobu i terminów wzajemnych rozliczeń,
- Praw i obowiązków Stron umowy,
- Warunków usuwania awarii przyłączy wodociągowych lub kanalizacyjnych, będących w posiadaniu Klienta,
- Okresu obowiązywania umowy oraz odpowiedzialności Stron za niedotrzymanie warunków umowy, w tym warunków wypowiedzenia.
Klient jest zobowiązany do powiadomienia Dąbrowskich Wodociągów Sp. z o.o. o zmianie właściciela nieruchomości lub o zmianie użytkownika lokalu. W przypadku zmiany adresu korespondencyjnego, należy wypełnić wniosek zamieszczony poniżej i przesłać do siedziby naszej firmy.
Kontakt:
Biuro Obsługi Klienta i Sprzedaży
tel. 32 639 51 14, 32 639 51 13, 32 639 51 02
e-mail: obsluga-klienta@dabrowskie-wodociagi.pl